تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی

معلم خصوصی ریاضی سوم ابتدایی

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

ریاضی از اصلی ترین دروسی است که هر فرد در طول دوران تحصیل خود می بایست به درستی یاد بگیرد و کاربرد آن در طول مسیر زندگی غیر قابل انکار است. همچنین فراگیری آن و قابلیت تحلیل و قدرت پاسخگویی به مسائل ریاضی موجب تقویت ذهن دانش آموز می گردد. در کتاب ریاضی سوم تلاش شده است دانش آموز با متدهای جدید آموزشی، به تفکر و اندیشیدن ترغیب گردد و در فراگیری نقشی مهم و فعال ایفا نماید. همچنین مهارت هایی را بیاموزد که توانایی حلّ مسئله را در وی تقویت کند. این کتاب به ابعاد مختلف دانش ریاضیّات توجه نموده است. در هر درس «فعّالیت »هایی جهت تعلیم مفاهیم آن درس، «کار در کلاس » جهت تکمیل آموزش و رفع ابهامات احتمالی در کلاس، و «تمرین»هایی جهت سنجش توانمندی دانش آموز گنجانده شده است. در پایان هر فصل نیز در بخش «مرور فصل »، بر مهارت هایی چون خواندن و نوشتن تأکید می شود.

فصل بندی کتاب ریاضی سوم ابتدایی :

کتاب حاضر شامل هشت فصل است که هر فصل آن چهار درس و یک بخش حلّ مسئله را شامل می شود که روش های حل مسئله را آموزش می دهد. دقت داشته باشید که دانش آموزان در پایه دوم ابتدایی این راهبردها را فراگرفته اند.  دسته بندی فصل های کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی به شرح زیر است که معلمان مجرب تخته سبز برای تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی بر اساس بودجه بندی آموزش پرورش و نقاط ضعف و قوت دانش آموز عمل می کنند :

فصل اول : الگوها

فصل دوم : عددهای چهار رقمی

فصل سوم : عددهای کسری

فصل چهارم : ضرب و تقسیم

فصل پنجم : محیط و مساحت ( نیازمند ایجاد خلاقیت وقدرت تجسم در دانش آموز توسط معلم خصوصی ریاضی سوم ابتدایی )

فصل ششم : جمع و تفریق

فصل هفتم : آمار و احتمال

فصل هشتم : ضرب عددها

چرا انتخاب معلمان تخته سبز برای تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی ؟

تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی توسط آموزگاران مجرب گروه آموزشی تخته سبز بر پایه شیوه های نوین و پیشرفته آموزشی شکل گرفته است. از اهداف برگزاری کلاس های خصوصی می توان به آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات کلاسی، میان ترم و پایان ترم و همچنین آمادگی کامل جهت ورود به پایه چهارم ابتدایی اشاره نمود. این گروه آموزشی با هدف ایجاد بستر آموزشی استاندارد در سرتاسر ایران و استان های مانند تهران ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، گلستان ، فارس و …. گام برداشته است.

علاوه بر این با جذب معلمان با تجربه و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور و به اشتراک گذاری محتواهای آموزشی از قبیل جزوات ، نمونه سوال های امتحانی و … در کلاس های آموزشی قدم به قدم در مسیر آموزش کنار شماست. برای آموزشی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب روی تخته سبز حساب کنید. همچنین به دلیل مشغله والدین این مجموعه جهت کمک به دانش آموزان و دانشجویان در حوزه ی  حل تمرین و نمونه سوال امتحانی در قالب نوشتار و به همراه توضیحات (صدا) فعالیت می نماید.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم ابتدایی :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *