تدریس خارج از ایران

تدریس خارج از ایران

ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و دانشگاه

گروه آموزشی تخته سبز

۰۰۹۸۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹ (تلگرام – واتس اپ)

امروزه افزایش کاربران فضای مجازی در تمامی عرصه‌های اجتماعی ، در سرتاسر دنیا رو به رشد است. در راستای این رشد و توسعه ، آموزش و یادگیری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این فضا تاثیر پذیرفته و هر روز در حال توسعه و گسترش است. یکی از ابعاد این تاثیرپذیری، بهره ­گیری از کلاس آموزشی آنلاین است که به دلیل ویژگی و مزایای آن ، مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد در جهان قرار گرفته است

پیدایش اینترنت و گسترش آن ، آموزش در بستر آنلاین را مهیا نمود . دانشگاه تورنتو، نخستین دانشگاهی بود که در سال ۱۹۸۴ میلادی دروس مقطع کارشناسی مهندسی خود را بصورت آنلاین ارائه نمود. در چند دهه گذشته این نوع آموزش رو به رشد بوده و با شیوع  ویروس کرونا فضای مجازی مهمترین ابزار آموزشی در جهان تبدیل شده است.

مزایای کلاس آنلاین ( تدریس خارج از ایران ) چیست؟

۱- صرفه جویی در هزینه و وقت

۲- قابلیت نظارت خانواده‌ها بر روند کلاس ها و روش تدریس مدرسین

۳- عدم وابستگی به زمان و مکان

استفاده از کلاس آنلاین، برای شما این امکان را فراهم می‌کند که محیط آموزش را آنطور که راحت هستید انتخاب کنید ، این ویژگی برای افرادی با ناتوانی جسمی مناسب است

امکان استفاده از کلاس آنلاین در تمام ساعات شبانه روز

۴- امکان ضبط دوره آموزشی ، که به کمک این ویژگی می­توان مطالب را مجدد دوره نمود که این مزیت برای افراد شاغل بسیار مفید است.

مدرسین مجرب گروه آموزشی تخته سبز کلاس های آنلاین را جهت تدریس خارج از ایران برای مقاطع زیر برگزار می ­نماید :

  • دروس ابتدایی
  • دروس راهنمایی
  • دروس دبیرستان
  • دروس پایه و تخصصی رشته مهندسی برق

جهت مشاهده دروس تدریس شده توسط مدرسان به وبلاگ مراجعه نمایید. در دوره های این مجموعه از روش های نوین آموزشی استفاده شده و با بهره گیری از امکانات مولتی مدیا (چند رسانه‌ای مانند فایل های متنی ، ویدئو و ….)، مطالب در ذهن دانش آموزان و دانشجویان ثبت می شود. این مجموعه آماده همکاری با مدارس ویژه ی ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت برگزاری کلاس های گروهی است و تدریس آنلاین (خصوصی و یا گروهی) را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در سراسر دنیا ارائه می نماید.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خارج از ایران :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز