تدریس داخل ایران

تدریس داخل ایران

گروه آموزشی تخته سبز

ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه ، دانشگاه

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

 گوناگونی بسترهای آموزش با گذر زمان، پیدایش اینترنت و افزایش سرعت آن، تغییر اساسی کرده است و کلاس های آموزشی به سبک سنتی یا به عبارتی آموزش حضوری تنها راه یادگیری نیست. امروزه آموزش آنلاین در بستر مجازی این امکان را ایجاد می نماید که تحت هر شرایط زمانی و مکانی قادر خواهید بود به کمک ابزار ارتباطی دیجیتال (تلفن همراه ، کامپیوتر، تبلت ….) به فضاهای آموزشی در حوزه های گوناگون دسترسی داشته باشید.

چرا تدریس داخل ایران به صورت آنلاین ؟

برخی معتقند که آموزش آنلاین نمی توان اعتماد کرد و بازدهی و کیفیت این کلاس‌ها با کلاس‌های حضوری قابل قیاس نیست. در حالیکه اگر در آموزش آنلاین ابزارهای مناسب ( تخته مجازی ، جزوه ، ویدئو آموزشی و … ) استفاده شود و معلم جهت دریافت تمرین و پرسش و پاسخ سر کلاس پیگیری لازم را داشته باشد، می‌تواند بهترین فرصت‌ درس خواندن و یادگیری را در اختیار افراد قرار دهد. گروه آموزشی تخته سبز با هدف یکپارچگی بستر آموزشی در راستای تدریس داخل ایران گام برداشته است و آموزش آنلاین را در فضایی همانند کلاس به کمک نرم افزارهایی قرار ، Skype ، Skyroom و …. برگزار می نماید.

تدریس خصوصی آنلاین برای کدام مقاطع تحصیلی ؟

۱- ریاضی از پایه اول تا ششم ابتدایی

۲- ریاضی از پایه هفتم تا نهم دوره اول متوسطه

۳- دروس ریاضی ، فیزیک ، آمار و احتمال ، هندسه ، شیمی ، زبان عربی ، زبان انگلیسی و …. دوره دوم متوسطه

۴- دروس پایه دانشگاه (ریاضی عمومی ۱و۲ ، فیزیک عمومی ۱و ۲ ، معادلات دیفرانسیل و … ) و دروس تخصصی برق (ریاضیات مهندسی ، مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترومغناطیس، سیستم های کنترل خطی و …. )

===================================

  مطالب مرتبط  با درباره ما :
تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان
تدریس خصوصی ریاضی در شیراز
تدریس خصوصی ریاضی در مازندران
تدریس خصوصی ریاضی در خراسان رضوی
تدریس خصوصی ریاضی در آذربایجان شرقی
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز