تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی

تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی

تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی (پایه دهم ، یازدهم ، دوازدهم)

معلم خصوصی ریاضی و آمار ۱ ، ۲ ، ۳ 

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

کتاب ریاضی و آمار پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی در راستای نظام آموزشی جدید و در ادامه ی تغییرات کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه تألیف شده است. در گذشته ساختار آموزشی تاکید کتاب های ریاضی بیشتر بر اساس توانایی انجام دادن محاسبات بود. در روش آموزشی جدید، ضمن لحاظ نمودن این نکته ، تاکید اصلی بر رشد سطح تفکر و توانایی ذهنی از ابتدای تحلیل سوال تا یافتن پاسخ است. رسیدن به این هدف، مشکلات و سختی های بسیاری دارد و به سهولت امکان پذیر نیست . در این میان، اصلی ترین مسئولیت بر عهده معلم است .

دسته بندی فصل های کتاب ریاضی و آمار :

مباحث تدریسی توسط معلم خصوصی ریاضی و آمار برای دوره دوم متوسطه به شرح زیر است :

ریاضی و آمار ۱ پایه دهم : معادله درجه دو – تابع – کار با داده های آماری – نمایش داده ها

ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم : آشنایی با منطق و استدلال ریاضی (گزاره ها و ترکیب گزاره ها – استدلال ریاضی ) ، تابع (توابع ثابت، چند ضابطه ای و همانی ، توابع پلکانی و قدر مطلقی) ،  آمار (شاخص های آماری ، سری های زمانی)

ریاضی و آمار ۳ پایه دوازدهم : آمار و احتمال ، الگوهای خطی ، الگوهای غیر خطی

چرا انتخاب معلم خصوصی ریاضی و آمار انسانی از گروه تخته سبز ؟

تدریس خصوصی برای گروه آموزشی تخته سبز هدفیست در جهت مهیا نمودن یکپارچگی آموزشی در سرتاسر ایران ، زیرا این مجموعه بر این باور است هر فرد در هر نقطه ای از کشور باید از آموزش استاندارد و باکیفیت بهره مند باشد. تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی ۱ ،۲ ، ۳ پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم توسط مدرسان مجرب گروه آموزشی تخته سبز بر اساس شیوه آموزشی نوین شکل گرفته است. هدف اصلی در این مجموعه آموزش مفهومی و کامل دروس جهت آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات میان ترم و پایان ترم و نتیجه مطلوب می باشد. تدریس خصوصی ریاضی دوره دوم متوسطه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران به شکل حضوری و همچنین به فرم آنلاین در سراسر کشور صورت می پذیرد.

===================================

  مطالب مرتبط  با تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *