تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان)

تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان)

تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان) ، جاسک ، بندر لنگه ،کیش ، قشم ، تنگه هرمز ، ابوموسی

معلم خصوصی ریاضی در هرمزگان

مقاطع ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه ،دانشگاه

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

امروزه همانطور که میدانیم ، آموزش آنلاین موجب شده که یادگیری از راه دور برای افراد ممکن شود. در این روش آموزشی استاد ( یا معلم ) و دانشجو (یا دانش آموز) در یک زمان از پیش توافق شده، وارد بستر کلاس ( همانند اسکایپ ، قرار ، اسکای روم و … ) شده و در این محیط مجازی با یکدیگر گفت و گو می کنند.در آموزش آنلاین مدرس قادر است با ارائه محتوی آموزشی در قالب متن ، صدا و تصویر مطالب آموزشی مورد نظر را با دانشجو ( و یا دانش آموز ) به اشتراک بگذارد. لازمه ی تدریس آنلاین این است که شاگرد بتواند در بحث شرکت کند و سوالات خود را بیان نماید که در تدریس آنلاین می تواند با به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود مثالی را حل نماید و همچنین مطالب کلاس را در قالب ویدئو ضبط کند.

چرا انتخاب معلمان تخته سبز به عنوان معلم خصوصی ریاضی در هرمزگان ؟

ریاضی یکی از دروس پرکاربرد است که می توان تاثیر و کاربرد آن را با بررسی محیط اطراف ، مشاهده نمود. نیازمند این مسئله است که دانش آموز و دانشجو در هر جلسه مباحث تدریس شده را با فعالیت کلاسی در ذهن خود تثبیت نماید . اساتید و مدرسین مجرب گروه آموزشی بر اساس نقاط قوت و ضعف دانشجو یا دانش آموز مطالب کلاس را دسته بندی کرده و متناسب با آن جزوات و نمونه سوال در اختیار فرد قرار می دهد.

تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان) برای مجموعه تخته سبز تنها هدف نیست بلکه در راستای یکپارچگی آموزش در سراسر ایران و استان هایی مانند اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، کرمانشاه و …. با قیمت مناسب و کیفیت بالا امکانات آموزشی را فراهم نموده است. همچنین این مجموعه آمادگی خود را مبنی بر حل تمرین و نمونه سوال امتحانی برای ریاضیات تمامی مقاطع اعلام می دارد.

==================================

تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان) مطالب مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی در بندرعباس (هرمزگان) :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *